W Polsce jedną z najpopularniejszych form reklamy są ulotki reklamowe. Rozdawane są na ulicach mniejszych i większych miast. Można je znaleźć w skrzynkach początkowych, gazetach i wszędzie gdzie da się je dołączyć. Jest to forma reklamy nie tylko produktów, usług, ale również osób, które uczestniczą w przeróżnych wyborach. W ten sposób takie osoby chcą pokazać potencjalnemu wyborcy, że istnieją. Reklama jest bardzo potrzebna i bez niej żadna firma czy osoba nie mają żadnych szans na zaistnieje. Przy natłoku informacji i ofert trzeba wiedzieć jak trafić do klienta chcącego zostawić u nas pieniądze czy oddać głos.
Wybór drukarni drukującej ulotki reklamowe
Wszyscy chcący zamówić ulotki reklamowe powinni rozważyć poza tradycyjną ofertą drukarni również opcję internetową. Wiele drukarni działa i stacjonarnie i online, dlatego bez większych problemów będzie można dotrzeć do takiej oferty spełniającej wszystkie nasze wymagania. Różnica pomiędzy składaniem oferty w tradycyjny sposób, a tą w formie internetowej polega na tym, że dzięki internetowi oszczędzamy bardzo dużo czasu.
Przeglądamy oferty przez Internet i docieramy do takich, które są dla nas najlepsze. Porównujemy w mgnieniu oka oferty, sprawdzamy wszystkie parametry. Wybór drukarni jest bardzo ważny, dlatego trzeba będzie to dokładnie robić. Tym bardziej ma to znaczenie w przypadku, kiedy zależy nam na druku cyfrowym o najwyższej jakości.
Oferta z ulotkami
Zanim złożymy zamówienie trzeba będzie zastanowić się nad tym, o jakie ulotki reklamowe nam chodzi. Najczęściej wybiera się proste ulotki rozdawane później na ulicach. Ich cena jest atrakcyjna, a wielkość na tyle duża żeby w sprytny sposób umieścić na nich dokładnie to, co jest potrzebne, żeby się w odpowiedni sposób zareklamować. Można również zamówić ulotki składane na dwa, cztery czy na sześć. Oferta jest w taki sposób stworzona żeby można było ją dopasować do wszystkich swoich wymagań.
Co wpływa na cenę?
Cena będzie zależna do drukarni, jaką wybieramy. Trzeba oferty porównywać, a wtedy dowiemy się, która z nich jest najkorzystniejsza. Dodatkowo musimy określić się z nakładem, bo im więcej zamawiamy tym cena będzie niższa. W przypadku nakładu 250 sztuk cena będzie o wiele wyższa w przeliczeniu na sztukę niż przy tysiącu ulotek reklamowych. Czas wykonania zlecenia również wpływa na cenę. Standardowo czeka się na drukowanie ulotek trzy dni robocze, ale jest do wyboru również opcja ekspresowa i wtedy jeszcze dzisiaj ulotki będą gotowe.
Im dłużej będziemy mogli czekać na zrealizowanie zlecenia tym niższa będzie cena. Na cenę wpływ ma również wielkość ulotki oraz to, na jakim będzie drukowana papierze. Zwykły papier o gramaturze 135 g będzie o wiele tańszy niż papier gramaturze 350g. do ceny trzeba również doliczyć stworzenie projektu ulotek reklamowych. Można skorzystać z własnego projektu, ale dla bezpieczeństwa warto dać go do weryfikacji, co wpływa na koszty. Bardzo często w drukarniach pojawiają się oferty promocyjne, dlatego warto sprawdzać takie oferty i być z nimi na bieżąco. W ten sposób można będzie zaoszczędzić pieniądze.