Budowanie marki osobistej to bardzo trudny proces. Wiele osób dosłownie nie ma pojęcia, od czego zacząć i jak działać, aby zbudować wokół siebie atrakcyjną i zaangażowaną społeczność. Oczywiście, strategia budowania marki jest niesamowicie szeroka, ale jedno jest pewne… potrzeba do tego przede wszystkim atrakcyjnych zdjęć!

Dlaczego nie zdjęcia stockowe?

Skoro mówimy o zdjęciach, wielu osobom pierwsze nasuwają się na myśl zdjęcia stockowe. To zasadniczo nic trudnego, pobrać zdjęcia z internetu, zapłacić za kilka, wstawić na stronę i… no właśnie, i co? Będą takie same, jak setki zdjęć na innych portalach? Nie będą niczym się wyróżniać? A poza tym, gdzie w nich ta marka osobista, skoro na zdjęciach nie ma ciebie, twoich produktów czy pomieszczeń, w których realnie wykonujesz swoją pracę?

Właśnie z tych powodów należy zrezygnować ze zdjęć stockowych. Są dobre jako dodatkowa ilustracja różnych treści, ale nie wpływają na budowanie marki osobistej. Nie ty na nich jesteś. Nie twoje produkty. Lepiej pokaż więc samego siebie, aby naprawdę przekonać klientów do swojej marki.

Ale ja nie jestem fotogeniczny!

Być może tak właśnie myślisz. Ale my zapewniamy cię, że to absolutna nieprawda! Każdy z nas jest fotogeniczny, musi tylko trafić na dobre światło, miejsce, czasem na wizażystką, a przede wszystkim na dobrego fotografa. Każdy element zdjęcia odgrywa bowiem ważną rolę w tym, by było udane. Tło, oświetlenie, ubranie, makijaż, swoboda… a przede wszystkim kadr. I nie, nie chodzi wcale o to, że masz mieć bardzo drogi aparat i zrobić sobie nim pierwsze z brzegu, automatyczne zdjęcie. Chodzi o to, aby zrobił je ktoś, kto ma do niego prawdziwą rękę i oko.

Innymi słowy: po spotkaniu z profesjonalnym fotografem przekonasz się, że jesteś fotogeniczny. Naprawdę.

Profesjonalny fotograf biznesowy. Co może ci zagwarantować?

Wiesz już, że nawet jeśli wydaje ci się, że nie jesteś fotogeniczny, to masz tylko takie wrażenie. Prawda jest zupełnie inna. Profesjonalny fotograf z pewnością pomoże ci się o tym przekonać, ponieważ zagwarantuje ci te wszystkie szczegóły, o których sam najpewniej byś nie pomyślał.

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na wykonanie swoich zdjęć wizerunkowych we własnej firmie, w plenerze, w wynajętym studiu czy w pomieszczeniach zapewnionych przez fotografa, zawsze będą udane. Kadry będą idealne, tło lekko rozmyte (jeśli chcesz) i pozbawione rozpraszających elementów. Wizja, jaką będzie miał fotograf, zostanie dopasowana do twoich potrzeb – do tego kim jesteś, jaką branżą się zajmujesz, co chcesz pokazać na swoich fotografiach. Efekt? Na pewno przekonasz do siebie swoich klientów i łatwiej zbudujesz markę osobistą.

Fotograf biznesowy zrobi nie tylko zdjęcia twojej twarzy

Być może chciałbyś, oprócz pokazywania samego siebie, pokazać swoim klientom także inne aspekty swojej pracy. Biuro, przestrzeń handlową lub produkcyjną, albo gotowe produkty. Niezależnie od tego, na czym ci zależy, fotograf biznesowy wysłucha twoich pomysłów i opracuje cały plan sesji fotograficznej, który pomoże ci w osiągnięciu sukcesu. Zobacz, co dokładnie może dla ciebie przygotować i na jakie pakiety możesz się zdecydować, zaglądając na lustych.com – fotografia biznesowa Warszawa.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here